معرفی فناوری

معرفی فناوری

درباره سایت
در پنجاه سال گذشته بروز تحولات گسترده در زمينه كامپيوتر و ارتباطات، تغييرات عمده اي را در عرصه هاي متفاوت حيات بشري به دنبال داشته است. انسان همواره از فناوري استفاده نموده و كارنامه حيات بشري مملو از ابداع فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات كه از آنان به عنوان فناوريهاي جديد و يا عالي، ياد مي شود بيشترين تاثير را در حيات بشري داشته اند. پس میتوان از فناوری به عنوان فناوری روز استفاده کرد و آن را پذیرفت.

معرفی فناوری
بازدید : 82

 در این بخش قصد داریم شما را با ده پیشرفت مهم و تأثیرگذار حاصل شده در دنیای کامپیوتر که زندگی ما را دست‌خوش تغییرات قابل ملاحظه‌ای کرده آشنا کنیم.

 

سرعت پیشرفت تکنولوژی از سال ۱۹۹۵ میلادی تاکنون به حدی بالا بوده است که جهان امروز در مقایسه با آن دوران چندان هم واقعی به نظر نمی‌آید و می‌توان گفت که به جهان به تصویر کشیده شده در افسانه‌های علمی و تخیلی شباهت دارد. در آن زمان ایده ساخت ابزارهای سیار با قابلیت دسترسی بی‌درنگ به جهان پهناوری از سرگرمی‌ بیش از اندازه غیر عادی به نظر می‌آمد و در واقع به داستان‌های علمی تخیلی شباهت داشت.
امروزه ابزارهای الکترونیکی را می‌توان یافت که ابعاد یک کتاب معمولی را دارند اما نقشه‌های کامل و دقیقی از جهان را به همراه محتوای صدها کتاب در خود جای داده‌اند. به لطف این ابزارها کاربر می‌تواند در هر لحظه به هر شیء و یا مکانی دست پیدا کند و با تمامی افرادی که در زندگی وی حضور دارند، در هر لحظه و هر موقعیتی ارتباط برقرار نماید.
در این مدت هر سال فناوری جدیدی به بازار عرضه شد که برخی از آن‌ها ماندگار شده و برخی دیگر نیز از صحنه روزگار محو شدند، بعضی نیز همان فناوری‌های قبلی هستند که با پاره‌ای تغییرات وارد بازار می‌شوند. اما در این میان تکنولوژی‌هایی هم هستند که زندگی ما را به کلی متحول نمودند. این لیست ده‌تایی شامل فناوری‌های فوق‌العاده و همچنین آپگریدهای ساده می‌باشند، هرچند هر یک از آن‌ها مسیر را برای تغییرات بیشتر هموار نمودند و این‌گونه شد که جهان ما دیگر شباهتی به آن سال‌ها نداشت.

در ادامه به این 10 فناوری می پردازیم ....



نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 5 دی 1396 ساعت : 17:42
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید